Sunday, March 4, 2012


Pasti ramai yang tertanya-tanya, adakah selamat untuk menggunakan Bios Life Slim? Mungkin disebabkan ada yang takut dengan kesan sampingan kerana melihat testimoni pengguna Bios Life Slim yang begitu memberangsangkan.Selalunya, perubahan dapat dirasai masuk minggu ke-4 atau ke-5 jika diambil bersama set Detox ClearStart30.

Umum mengetahui, dan terutama bagi mereka yang beragama Islam, perut adalah punca segala penyakit. Jadi amat penting untuk kita membersihkan terlebih dahulu kolon di dalam badan, agar lebih bersih, supaya mudah untuk menyerap nutrisi makanan. Bagi mereka yang mempunyai kadar metabolisma yang sedikit kurang berbanding orang lain, jadi kesan perubahan mungkin dapat dilihat pada minggu ke-7 atau ke-8. Namun, ini boleh diatasi dengan pengambilan Bios Life Energy, minuman tenaga TANPA gula yang akan meningkatkan kadar metabolisma anda.



Apakah pula Physician Desk Reference (PDR) . PDR adalah buku perubatan yang menjadi rujukan para doktor dan ahli farmasi di USA. Herbalife yang diketahui ramai pun TIDAK BERJAYA disenaraikan di sini. Untuk disenaraikan di PDR, memerlukan banyak kajian klinikal yg ketat serta memakan tahun dan jutaan dollar. Bios Life Slim turut disenaraikan di MIMS Singapura di mana diguna pakai oleh para doktor dan ahli farmasi. Untuk sesuatu produk pelangsingan badan dijual di Singapura bukanlah sesuatu perkara mudah, dan prosesnya amat ketat sekali. Lainlah di Malaysia, berlambak2 produk dari China yang dijual pasaran. Itu belum lagi satu produk yang sangat popular, yang sebenarnya tiada kilang pengeluaran pun. Beli dari jenama lain, kemudian dikotakkan semula. Inilah serbuk yang ramai dari kita telan sebenarnya.

Jadi, apa yang anda perlu fikir dan tunggu lagi.....jom kita slim & sihat bersama2

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails