Tuesday, September 11, 2012

Unicity Clear Start - Complete Colon Cleansing System is Amazing



Jom kita tgk mengapa kita kena detox?

Kenapa anda perlu detox? Benarkah perumpamaan "Perut Punca Penyakit"? Seperti mana Sabda Rasulullah S.A.W. maksudnya: "Perut manusia itu tempat segala penyakit, manakala pencegahan itu pokok dari segala pengubatan." (Riwayat ad-Dailami)

Al-Ma'idah dalam bahasa Arabnya bermaksud perut (ventrikulus) dan dalam bahasa Inggerisnya disebut stomach. Merupakan salah satu dari organ-organ pencernaan. Perut juga merupakan salah satu dari tempat atau sarang penyakit.Perut sumber penyakit, kesihatan tubuh tergantung kesihatan perut, perut atau kolon bermasalah akan menyebabkan banyak penyakit berbahaya.

ClearStart Full Detox 30 Days WAJIB menjadi langkah PERTAMA dalam menyelesaikan masalah berat badan dan penyakit obesiti. Untuk sihat dan kekal sihat memerlukan anda membersihkan sistem penghadaman anda dari bahan kumuh degil yg menempel pada dinding usus dan juga dari organisma-organisma serta bakteria jahat yang tidak sepatutnya berada di dalam sistem kolon dan usus anda.

Clearstart Full Detox 30 Days direka khas bagi membantu tubuh badan anda menyingkirkan bahan kumuh degil yang menempel pada dinding usus, membersihkan sistem penghadaman anda, dan juga membantu tubuh badan anda agar dapat menyerap sepenuhnya kebaikan zat-zat, nutrien-nutrien, vitamin-vitamin serta mineral-mineral penting dari produk Bios Life Slim bagi memaksimumkan sepenuhnya pembakaran lemak di badan anda.

Sistem penghadaman adalah merupakan fungsi penting dalam pencernaan makanan, penyerapan nutrien-nutrien dan pembuangan bahan kumuh. Sistem penghadaman adalah umpama "dapur" bagi keseluruhan sistem badan, oleh itu, sistem penghadaman perlulah dipastikan bersih... Jika tidak ianya akan menjadi inkubator bagi patogen-patogen dan berpotensi menjadi punca kepada jangkitan penyakit kepada sistem-sistem tubuh yang lain.

Pembersihan secara berkala sistem penghadaman akan:
• Membersihkan saluran-saluran penghadaman bagi meningkatkan pencernaan makanan, penyerapan nutrien-nutrien dan pembuangan bahan kumuh
• Memperbaiki tonus pencernaan dan menyembuhkan sistem penghadaman anda
• Memulihkan fungsi-fungsi penghadaman dan membetulkan ketidakseimbangan dalam saluran penghadaman
• Mempertingkatkan kesan pembersihan sisa dan toksin dari saluran penghadaman
• Menggalakkan penurunan berat badan
• Mengurangkan risiko penyakit dan gangguan penghadaman yang lain, termasuk buasir
• Meningkatkan tenaga dan stamina
• Menghasilkan keselesaan pada sistem penghadaman anda

Apa tunggu lagi....dapatkan set anda sekarang...!!


Aida Zain 
0196460670




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails