Wednesday, April 6, 2011

"Suri Rumah"

Maka bermulalah hari2 saya menjadi suri rumah pada bln April ni....Saya sengaja mengambil cuti awal sbb nak jaga Alia sepenuh masa dirumah sementara menunggu tarikh dia bakal di masukkan ke IJN next week....waaaaa rasa cam nak ubah je waktu...atau nak ubah je keadaan biar Alia xperlu dibedah....tp apakan daya saya ...hanya Allah yg menentukan segalanya....saya hanya mampu berserah & memohon kepadaNYA..... Hmmmmm xnak pk2 sgt pasal op tu nt.....meh layan apa aktiviti saya kat umah....


majalah2 yg masih belum sempat saya baca dulu....nahhhhh ni laaa masanyerr nak abiskan...errrkkkk bole abis ke ni..?


Sambil budak kecik ni tgh lena tido.....saya sempat gak ler layan internet...kot2 ler ada keje2 opis yang penting yang perlu dibereskan.......(ke dok layan fb ni....)



tp kalu dia sudah bangun kalu......hmmmmm tgk laaaaaa.....xleh duk diam kita dibuatnyer...heheheeee...ni tgh mkn coklat..abis comottt padahal baru je pls mandi...1 hari paling min. 3 pasang baju berganti....duk umah je tu...


walaupun penat menguruskan rumah & anak2 dirumah..tp saya sgt2 bersyukur sbb dapat meluangkan masa bersama2 mereka......harap2 ler lps ni pun dpt jd surirumah sepenuh masa ye.....amin.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails