Thursday, January 5, 2012

Majlis Pertunangan Adik Lelaki

nak share Majlis pertunangan adik lelakiku Muhd Yusri & Nurul Shuhada....
Majlis berlangsung pada 25 Disember 2011 yg lalu...Majlis dibuat kat rumah Bangi...seawal 11 pagi sedara mara dah berkumpul kat umah...hmmmm seronok rasanyer sesekali buat kenduri ni...
Yus dan Shu ni kenal2 masa diorg satu opis dulu...rasanyer dah berkawan lama sangat dah..elok sgt ler korang ni kawin cepat2 yekkk...dah tunang ni kene pandai jaga diri tau..jgn asyik nak kuar selalu..ingat....RM hantaran kene cukup by end of this year...hehehehehe.....comeiii je Shu ni..ada makcik ckp cam artis...hehehehehe....bertuah la adik ku yekk...kini tinggal lg seorg adik perempuanku je yg single....ada org nak kenalan? heheheeeee....
terima kasih yg tidak terhingga pada sedara mara yg datang dr kampung utk menguruskan majlis pertunangan ini. Makcik2 ku yg disayangi...sudi masak utk kenduri...besttt oooo acik masak..sambal belacan powerrr..siap buat stok kat umah lg..... Maksu ku yg comei lote....terima kasih ye sudi g belikan ulam2 tu sume...heheheheheeee....
bergambar dgn Shu..(muka nana konpius sbb baru bangun tido...)

ibu tercinta dgn adik2 nyer aka makcik2 ku yg vogue gituuu....
ni lak gambar bersama2 sedara2 yg sudi datang..tema biru2 gituuu...

5 comments:

  1. ader laaaa...berantu oooooo mkn xingat nak benti...:p

    ReplyDelete
  2. tahniah untuk adik ye.. mm boleh besarkan sikit gambar saya dah pakai spec ne pun tak nampak sangat hehe..salam kenal ye..

    ReplyDelete
  3. hi...tq..salam perkenalan..dah edit gambar..ok? :)

    ReplyDelete
  4. hai.. dah ok sikit..besar sikit.. entry baru la pulak hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails