Tuesday, March 6, 2012


Baru 1 bln dah slim camni....hmmmm kalu teruskan lg..dan lg....???? slim melim laaa kan....hehehheheee

Keunikan dan kehebatan Bios Life Slim

BLS tidak akan sama seperti produk2 lain yg lebih mementingkan kehilangan berat badan berbanding dengan kehilangan atau pembakaran lemak dibadan. Ia adalah 2 subjek yg amat berbeza. Jadi tidak hairanlah ramai yg terpedaya dengan janji2 yg mengatakan boleh kurus dalam 10, 20 hari dan sebagainya. Apa guna kalau berat badan hilang 5kg dlm 10 hari, tapi tiada pengurangan daripada inci di lengan, pipi, peha atau di punggung anda...!!

Jadi sebenarnya apa yg kita lihat di mesin penimbang hanyalah kehilangan berat otot, air, dan juga 'bone mass' di dlm badan. Inilah punca kulit akan kelihatan menggelebeh, kerana bukan lemak anda yg hilang. Sanggupkah anda kelihatan menggelebeh....??

Berbeza pula dgn BLS, ia lebih memokuskan kepada kehilangan/pembakaran dibadan. Untuk bulan pertama anda mengambil BLS, mungkin berat anda di mesin penimbang tidak kelihatan, tetapi anda pasti akan menyedari pengurangan saiz atau inci di pinggang, lengan dan peha anda. Dengan pengambilan BLS secara konsisten selama 90 hari, anda akan lihat perubahan yang drastik pada penampilan diri anda......


Apabila semua lemak di semua bahagian hilang, anda akan kembali kelihatan lebih cantik, anggun dan bergaya......!!!

Keputusan anda hari nih, akan memberikan impak yang besar di masa yang akan datang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails