Wednesday, September 12, 2012

Simply Slim: The Science of Bios Life Slim

Bagaimana Bios Life Slim bertindak..?


Keunikan & Kehebatan Bios Life Slim

Ia tidak akan sama seperti mana2 produk lain yang ada di pasaran yang lebih mementingkan kehilangan berat badan berbanding dengan kehilangan atau pembakaran lemak dibadan. Ia adalah 2 subjek yang amat berbeza. Jadi tidak hairanlah, ramai yang terpedaya dengan iklan2 yang mengatakan kurus dalam 10 hari, 20 hari dan sebagainya. Apa guna kalau berat hilang 5kg dalam 10 hari?, tetapi tiada pengurangan dari segi inci di lengan, peha atay di punggung anda..!!


Jadi sebenarnya, apa yang anda lihat di mesin penimbang anda, hanyalah kehilangan berat otot atau 'muscle', air, dan juga 'bone mass' di dalam badan anda. Inilah punca kulit anda akan kelihatan menggelebeh, kerana bukan lemak anda yang hilang. Sanggupkah anda kelihatan menggelebeh ?

Berbeza pula dengan Bios Life Slim, ia lebih memfokuskan kepada kehilangan/pembakaran lemak di badan, berbanding dengan kehilangan berat badan. Untuk bulan pertama anda mengambil Bios Life Slim, mungkin perbezaan berat anda di mesin penimbang hanya 4-5kg, tetapi anda pasti akan akan menyedari pengurangan saiz atau inci di pinggang, lengan dan peha anda. Dengan penggunaan Bios Life Slim secara konsisten selama 90 hari, anda akan lihat perubahan yang drastik pada penampilan diri anda.


Apabila Semua Lemak Di Badan Hilang, Sama Ada Di Lengan, Peha, Punggung Dan Pipi, Anda Akan Kembali Kelihatan, Lebih Cantik, Anggun dan Bergaya .....Hebat bukan...?




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails